Rubriky
Nařízení vedení HDK Ostraha

Příkaz technického ředitele č. 1/2017 – Úschova věcí ve vrátnici HDK

Žádám všechny pracovníky ostrahy, sloužící na recepci Hudebního divadla v Karlíně, aby v prostoru personální vrátnice udržovali svou bdělostí a ochotou pořádek.

Ostraha na recepci věci donesené do objektu pro jednotlivé úseky a zaměstnance převezme a zapíše do provozní knihy (co a pro koho je určeno), neprodleně zkontaktuje vedoucího úseku nebo konkrétní osobu, pro kterou je věc doručena, aby si jí z prostoru recepce odnesl/a nebo zařídil její přemístění, pokud tak dotyčný neučiní po prvním oznámení, je třeba ho na to opakovaně upozorňovat až do doby, kdy věc neodnese.

Smyslem je, aby docházelo pouze ke krátkodobému uložení věcí v rozsahu hodin, nikoliv aby se z prostoru vrátnice stávalo dlouhodobé skladiště.

Za toto opatření v prostoru vašeho pracoviště nesou odpovědnost všichni sloužící pracovníci ostrahy, které tímto žádám, aby se o věcech v tomto prostoru vzájemně informovali při předávání služby a snažili se o co nejrychlejší odbavení.

Tímto vaším pracovním přístupem dojde k zabezpečení bezpečného a důstojného vstupu do Hudebního divadla v Karlíně.

Jan Lepša
technický ředitel HDK